شنبه, 25 آذر 1396
اطلاعیه شماره 2

 

بسمه تعالی

اطلاعيه شماره 2

دانشگاه شهيد چمران اهواز ضمن عرض تبريک و خيرمقدم به پذيرفته شدگان کارشناسی ارشد سال 92، نام نويسي از پذيرفته شدگان را طي سه مرحله  به شرح ذيل انجام مي دهد:

 

مرحله اول:  ثبت نام اينترنتي ، ثبت اطلاعات خواسته شده و اسكن مدارك

پذيرفته شدگان عزيز طبق برنامه زير و براساس زمانبندي اعلام شده ثبت نام اينترنتی نموده و مدارك لازم را اسكن كنند.

( لطفا از مراجعه حضوری خودداری گردد) :

 

روز و تاريخ ثبت نام

ترتيب براساس حرف اول نام خانوادگي

 

یکشنبه                  24/6/92

الف تا ذ

دوشنبه                25/6/92

ر تا غ

سه شنبه               26/6/92

ف تا ي

 

زمان ثبت نام :    8 صبح الي   12 شب

وب سايت دانشگاه به نشانی:     www.scu.ac.ir

ورود به سامانه :  سامانه الكترونيكي آموزش وارزشیابی اساتید    : ثبت نام پذيرفته شدگان 92

نحوه ورود به مرحله ثبت نام :  وارد كردن کدملی به عنوان كد كاربري و  شماره داوطلبیبه عنوان رمز عبور ( ده رقم كد ملي كامل وارد شود)

اتمام ثبت نام :  ( دريافت كد رهگيري از صفحه پاياني و مشخص شدن شماره دانشجويي) واقدام به چاپ آن دردونسخه

 

توجه :پذيرفته شدگاني كه در حين انجام خدمت نظام وظيفه مي باشند  نمي توانند در ثبت نام الكترونيكي شركت نمايند و لازم است  جهت انجام مراحل ترخيص از خدمت از تاريخ 18/6/1392 لغايت 20/6/1392 به تحصيلات تكميلي دانشگاه مراجعه و پس از ترخيص از خدمت نظام وظيفه و دريافت مجوز ثبت نام از معاونت وظيفه عمومي شهرستان مربوطه مي توانند نسبت به ثبت نام اينترنتي اقدام نمايند.

 

تذکر 1 : عدم اقدام به ثبت نام اينترنتی به منزله انصراف تلقی می گردد.

                             تذکر 2 : دانشگاه از دريافت مدارك حضوري قبل از ثبت نام اوليه معذور است .

 

 

 

 

 

 

مداركي كه توسط پذيرفته شده بايستي اسكن گردد.

1-      صفحه اول شناسنامه ( در صورت داشتن توضيحات، صفحه آخر نيز اسكن گردد.)

2-      كارت ملي

3-      اصل يا گواهينامه موقت دوره كارشناسي ( در صورت ناپيوسته بودن: مدرك كارداني و دانشجويان سال آخر و شاغلين آموزش و پرورش: گواهي معدل)

4-      عكس پذيرفته شده

-  عكس مورد نظر با فرمت JPEG ارسال شود.

-  حجم (SIZE ) فايل نبايد از KB 150 بيشتر باشد .

-  در صورت عدم تطابق عكس ارسالي با عكس مورد نظر اندازه آن را استاندارد نموده دوباره ارسال نمائيد .

5-   در خصوص شاغلين در ادارات ، موافقت بدون قيد و شرط و ارائه حكم مأموريت تحصيلي با امضاء بالاترين مقام مسئول سازمان

6-      پذیرفته شدگان مرد از لحاظ خدمت وظیفه عمومی باید دارای یکی از شرایط زیر باشند ومدرک مربوطه را ارایه نمایند:

6-1- کارت پایان خدمت (برای افرادی که از سال 1370 به بعد اعزام شده اند فقط کارت های پایان خدمت کامپیوتری جدید معتبر می باشد.)

6-2- کارت معافیت پزشکی یا کفالت یا معافیت دایم در زمان صلح (فقط کارت های کامپیوتری معتبر می باشد.)

6-3-  ارایه کارت سبز بدون مهر غیبت  برای فارغ التحصیلان تیر ماه لغایت شهریور ماه 1391 مشروط به اینکه تاریخ اعزام آن ها نگذشته باشد و غیبت نداشته باشند.

6-4- ارایه مدرکی دال بر دارا بودن معافیت تحصیلی تا تاریخ فراغت از تحصیل در مقطع قبل، برای افرادی که بعد از 1/7/91 فارغ تحصیل شده اند. (یا ارایه کارت سبز بدون مهر غیبت که تاریخ اعزام آن نگذشته باشد.)

6-5- ارایه نامه نظام وظیفه از شهرستان مربوطه مبنی بر ترخیص از خدمت و مجوز ثبت نام جهت آن دسته از مشمولان که به خدمت اعزام شده اند.

6-6- ارایه گواهی از یگان خدمتی مبنی بر اتمام دوره خدمت تا تاریخ 31/06/92

6-7- ارایه گواهی مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل از بالاترین مقام استانی برای متعهدین خدمت سازمان ها و وزارت خانه ها و پرسنل نیروهای نظامی و انتظامی

6-8- طلبه دارای معافیت تحصیلی در حوزه علمیه مشروط به اینکه شورای مدیریت حوزه علمیه قم یا خراسان تایید نماید طلبه قادر است ضمن تحصیل در حوزه به موازات آن در دانشگاه تحصیل نماید.

6-9- متولدین 31/06/1342 و قبل از آن نیاز به ارایه مدرک خاصی ندارند.

تذکر: افرادی که تا کنون جهت تغییر کارت های خود و در یافت کارت جدید اقدام نکرده اند لازم است به دفاتر پلیس+10 مراجعه و جهت اخذ کارت جدید اقدام نموده و پرینت اخذ شده از این دفاتر را ارایه نمایند.

 

 

مرحله دوم:   تحويل مدارك مورد نياز

در ايــن مرحله تمامي كساني كه مبـادرت به ثبت نام اينترنتی كرده و كـد رهگيري و شمـاره دانشجويي دريافت نموده و انتخاب واحد انجام داده اند ضروري است در تاريخ اعلام شده زير در ساعات اداري جهت تحويل مدارک ثبت نامی و تائيد برگ انتخاب واحد  و حضور در کلاس درس به آموزش دانشكده محل تحصيل خود مراجعه نمايند.

روز و تاريخ مراجعه حضوري به آموزش دانشكده مربوطه جهت تحويل مدارك

ترتيب بر اساس حرف اول نام خانوادگي

شنبه                 30/06/92

الف     تا     ژ

يكشنبه            31/06/92

س     تا      ي

 

توجه : پذيرفته شدگاني كه از معافیت تحصیلی استفاده می کنند یا از خدمت نظام وظیفه ترخیص شده اند لازم است  از دفاتر پلیس + 10 مجوز ثبت نام موقت دریافت و با مدارک خود ارایه نمایند. به این منظور از تاريخ دوشنبه 25/6/1392 لغايت چهارشنبه 27/6/1392 با همراه داشتن مدارک مربوطه و یک قطعه عکس به تحصيلات تكميلي دانشگاه (ساختمان مرکزی اتاق 85 ) مراجعه و پس از دریافت فرم ب به دفاتر پلیس + 10 مراجعه نمایند. بدیهی است مدارک افرادی که مجوز ثبت نام ندارند تحویل گرفته نخواهد شد.

 

 

مرحله سوم:  انتخاب واحد

كليه كساني كه مبادرت به ثبت نام اينترنتی كرده و كد رهگيري و شماره دانشجويي دريافت نموده اند مي­توانند همزمان با مراجعه حضوری وتحویل مدارک دردانشکده مربوطه واحدهای نيمسال اول 92 را اخذ نمايند.

( دانشگاه از دريافت مدارك كساني كه ثبت نام الكترونيكي انجام نداده اند  معذور است .    )

 

 

جهت دريافت راهنمايی و اطلاعات بيشتر در مورد ثبت نام لازم است قبل از ثبت نام اينترنتی ابتدا به سايت دانشگاه شهيد چمران www.scu.ac.ir   مراجعه شود.

 

 

 

 

 

مدارك مورد نيازي كه كليه پذيرفته شدگان بايد جهت تحويل به آموزش دانشكده به همراه داشته باشند :

 

1 ـ تصوير و اصل مدرك گواهي موقت دوره كارشناسي مورد تاييد وزارت علوم و يا وزارت بهداشت يا كپي برابر با اصل دانشنامه كه در آن معدل دوره كارشناسي قيد شده باشد ، در صورتي كه دانشنامه فاقد معدل باشد گواهي معدل دوره كارشناسي نيز ارائه گردد .

تبصره  الف – پذيرفته شدگاني كه قادر به ارائه اصل مدرك كارشناسي نمي باشند لازم است گواهي معدل دوره را ارائه نمايند.

تبصره  ب – پذيرفته شدگان بايد عيناً همان معدلي را كه به هنگام ثبت نام اوليه در اين آزمون در تقاضا نامه ثبت نامي اينترنتي درج نموده، به موسسه آموزش عالي محل قبولي خود ارائه نمايد.

2 ـ تصوير و اصل مدرك كارداني (فارغ التحصيلان كارشناسي ناپيوسته )

1-     اصل شناسنامه و دو سري تصوير از تمام صفحات

2-     اصل و ودوسری كپي ازكارت ملي

3-     6 قطعه عكس 4×3 تهیه شده درسال جاری براي كليه قبول شدگان و براي مشمولين نظام وظيفه 12 قطعه

4-     حكم مرخصي سالانه  يا حكم ماموريت و يا موافقت بدون قيد شرط براي ادامه تحصيل جهت كاركنان دولت

5-   معرفينامه از ارگان مربوطه جهت استفاده از سهميه ها ( معرفینامه رسمی ازستادمشترک سپاه پاسداران انقلاب اسلامی (نیروی مقاومت بسیج) ویاوزارت جهادکشاورزی باامضاءومهرهریک ازروسای ارگانهای مذکور برای پذیرفته شدگان سهمیه رزمندگان).

6-   معرفي از دانشگاه محل اخذ مدرك كارشناسي دال بر رتبه اول بودن (فرم شماره 13 براي افرادي كه رتبه اول هستندازدانشگاه محل اخذ مدرك كارشناسي تهيه شود.)

7-   ارائه اصل موافقت نامه بدون قيد و شرط و ارائه حكم ماموريت تحصيلي از بالاترين مقام استانی براي متعهدين خدمت در وزارتخانه‌ها و سازمان ها به همراه يك برگ تصوير از آن

8-     اصل كارت پايان خدمت (برای افرادی که از سال 1370 به بعد اعزام شده اند فقط کارت های پایان خدمت کامپیوتری جدید معتبر می باشد.) يا معافیت پزشکی یا کفالت یا معافیت دایم در زمان صلح (فقط کارت های کامپیوتری معتبر می باشد.)  به همراه يك برگ تصوير از پشت و روي آن  

9-     مجوز ثبت نام موقت صادره از دفاتر پلیس + 10

10-  ارایه گواهی از یگان خدمتی مبنی بر اتمام دوره خدمت تا تاریخ 31/06/92

11- ارانه گواهی موافقت از بالاترین مقام استانی مربوطه جهت پرسنل شاغل رسمی درنیروهای نظامی وانتظامی جمهوری اسلامی ایران.

12- طلبه دارنده مدرک کارشناسی مورد تائید،به شرطی که شورای مدیریت حوزه علمیه قم ویا خراسان تائید نماید که معافیت تحصیلی وی درحوزه،پوششی برای تحصیل دردانشگاه نیست وطلبه قادراست ضمن اشتغال به تحصیل به موازات آن دردانشگاه نیز تحصیل کند.بدیهی است درصورت خاتمه معافیت تحصیلی طلبه توسط حوزه علمیه مشمول دیگر نمی تواند از معافیت تحصیلی دانشگاه استفاده نموده وباید به خدمت اعزام شود.

13- فارغ التحصیلان  کارشناسی یا کارشناسی ارشدمتعهدخدمت سازمانها ویاوزارتخانه هاباارائه گواهی از بالاترین مقام استانی مربوطه مبنی براینکه دوران خدمت وظیفه آنان ویا طرح تعهدخدمت آنان به سازمان یا ارگان مربوطه تا 31/6/1392به پایان برسد.

 

14-  پذيرفته شدگان روزانه لازم است فرم شماره 16 را تكميل نمايند.(دانلود از سامانه ثبت نام)

15-  تائیدیه ثبت نام اینترنتی وکد رهگیری

16-  ارائه فيش پرداختي شهريه ثابت و متغير پذيرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه )

17- تکمیل فرم شماره 15 فرم تعهد از فراغت تحصیل دانشجویان ترم آخر کارشناسی(دانشجویان سال آخر که تا 31/06/1392 فارغ التحصیل می شوند.(دانلود از سامانه ثبت نام)

18-   

كليه پذيرفته شدگان نوبت دوم ( شبانه ) لازم است شهريه ثابت و متغير نيمسال اول را  به صورت علي الحساب به مبلغ /000/000/10 ريال به حساب شماره 2177272208008 ( سيبا بانك ملي ) به نام دوره‌هاي شبانه دانشگاه شهيد چمران اهواز واريز و فيش مربوطه را تحويل دهند .

19- کلیه پذیرفته شدگان (روزانه ونوبت دوم)جهت صدور کارت دانشجوئی موظفند مبلغ 000/50 ریال(پنج هزارتومان) بصورت جداگانه به حساب   2177272204005 بانك ملي شعبه شهر دانشگاهي واریزنموده وفیش مربوطه را با سایر مدارک تحویل نمایند.

در خاتمه اعلام مي دارد كه واحد اطلاعات و پاسخگويي اين دانشگاه در ايام ثبت نام (24/6/1392 لغايت 26/6/1392)

آماده پاسخگويي به سئوالات شما مي باشد .

1- در خصوص سامانه كامپيوتري ، اسكن مدارك و مسائل فني مربوط به آن با شماره تلفن هاي

( 19-3330010- 0611 داخلي 2071 ، 2072 ، 2073 ) از ساعت 8 صبح الي 14 بعد از ظهر

2- در خصوص مدارك ثبت نامي و آئين نامه ها و مقررات آموزشي شماره تلفن (3336116- 0611 ) و
(19- 3330010  – 061
1داخلي ( 2095 - 2096) از ساعت 8 صبح تا 30/14 بعد از ظهر

3- در خصوص خوابگاه برادران شماره تلفن 3366184 – 0611 و خوابگاه خواهران شماره تلفن 3362587 – 0611
      از ساعت 8 صبح تا 30/14 بعد از ظهر

 

مديريت تحصيلات تکميلی

 

دانشگاه شهيد چمران اهواز

 

 

 


DOURAN Portal V3.9.8.8

V3.9.8.8